12 februari 2012

Gult är fult, eller?

Vi har förstått att gult är en populär färg just nu och samtidigt är den väldigt omdiskuterad. Är gult fult? Själv har jag lite svårt för färgen i sig, men samtidigt tycker jag att det kan vara riktigt snyggt med gula detaljer eller i rätt kombination med andra saker. Dessie, room by sofie, Persiljas hus och Anna visar bra exempel på att gult är supersnyggt! Vi hoppas kunna erbjuda lite nya produkter snart, kanske några av dem i just gult! :) /Nellie





bilder från Pinterest.com

3 kommentarer:

  1. Nja alltså snyggt hos andra men inte hos mig:) kram

    SvaraRadera
  2. Gult är ju inte fult, tycker ju jag som ni vet ;)

    Och Nellie, har du vägarna förbi och är sugen på cupcakes så hojta till! Dock tror jag att sambon klipper i sig alla Red Velvet i morgon... Haha.

    Kram och ha en fin vecka! :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker gult är toksnyggt!! Fina inspirationsfoton :-)

    SvaraRadera